Ofis Taşımacılığında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ofis Taşımacılığında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ofis sayısının artış göstermesiyle doğru orantılı olarak ofis taşımacılığı da önem kazanmıştır. Ofis taşımacılığı işletmelerin ve kuruluşların taşınma sürecinde profesyonel nakliye şirketleriyle çalışmasını gerektirmektedir. Ofislerde kullanılan materyallerin oldukça fazla olması nedeniyle bir yerden başka bir yere taşınma aşamasında mobilyalar, bilgisayarlar, dosyalar ve daha pek çok malzemeye hassas şekilde yaklaşılması gerekir. Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler geçmişten günümüze kadar sektörün olmazsa olmaz parçaları haline gelmiş durumdadır. Ofis taşımacılık işleminin başlangıcından itibaren ele alındığında nakliye işleminin başlangıcı ve sonlanmasına kadar geçen tüm periyotta alanında uzmanlardan hizmet almak gerekmektedir. Farklı bir ofise ya da büyüme amaçlı gibi yer değişikliği ani olarak da gelişebilmektedir. Bu nedenle kurumsal çözüm elde edebilmek planlama, hazırlama ve organize aşamalarını içermelidir.

Ofis taşımacılığı yapılmadan önce planlamanın detaylı olarak yapılması gerekmektedir. Detaylı bir planlama yapılmadığı durumda taşıma aşamasına geçildiği andan itibaren stres yaşanması durumu söz konusu hale gelebilmektedir. Profesyonel şirketimiz ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gereken tüm faktörlere duyarlı şekilde yaklaşarak süreci kurumsal firmaların tamamı için özel olarak dizayn eder. Taşımanın yapılırken hem lojistik açıdan hem de organizasyon açısından eşyaların alınacağı ofisten yerleştirilecekleri ofislere kadar her detayın planlaması gerçekleştirilmektedir. Eğitimli taşıma elemanları tarafından özel ambalaj malzemeleri kullanılarak paketlemeleri yapılır. Ofis eşyalarının hasar görmemesi ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler arasında en baş sıralarda yer almaktadır. Kırılma, zarar görme ve benzeri durumlarda maddi zararların ortaya çıkması zararlı sonuçlar doğuracağından dolayı bu konuya büyük önem verilmektedir.

Ofis Taşımacılığında Dikkat Etmeniz Gereken Önemli Noktalar

Planlama ve Hazırlık Aşaması

Ofis taşımacılığı işleminde önceden belirli bir hazırlık süreci gerekir. Ofislerini taşımak isteyen kurumsal şirketlerin ihtiyaçlarının göz önünde bulundurulmasıyla birlikte belirli bir zaman çizelgesine göre hareket edilmesi gerekmektedir. Zaman kaybının önüne geçecek olan bu süreç ilk aşama olarak tanımlanır. Ofis eşyaları için demontaj işlemleri, paketleme, etiketleme ve diğer hazırlıkların tamamı önceden yapılmalıdır.

Profesyonel Ofis Taşımacılığı Hizmeti Tercih Etmek

Ofis taşımacılığı son derece hassas bir konu olduğu için profesyonel bir ofis taşımacılığı hizmeti almanız gerekmektedir. Ofis eşyalarının güvenilirlik standartlarına uygun olarak mevcut olan ofisten diğer ofise taşınması adımında bu alanda uzman kişiler tarafından taşıma gerçekleştirilmelidir. Şirketimiz taşımacılık esnasında kullandığı malzemeler, ekipmanlar ve personelleriyle bu kriteri başarıyla yerine getirmektedir. Deneyimli personeller tarafından profesyonel ofis taşımacılığı yapılır.

Ofis Mobilyalarının Demontajı ve Montajı

Mobilyalar ofislerin vazgeçilmezleri olduğundan dolayı ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler arasında demontaj ve montaj işlemleri hayati bir öneme sahiptir. Demonte işlemlerinin doğru bir şekilde yapılması taşınma aşamasında herhangi bir sorun yaşanmaması açısından büyük öneme sahip durumdadır. Yeni ofis alanına taşımanın gerçekleştirilmesinin ardından da mobilyaların montaj işlemlerinin doğru şekilde yapılmasın mobilyalar için zarar görmeden işlemin tamamlanabilmesi açısından önemlidir. Kurumsal şirketlerin bir an önce yeni ofislerinde alanı çalışabilir hale getirmelerini sağlayan hizmettir.

Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı sırasında yaşanabilecek olumsuzlukların önüne geçmek için sigortalı ofis nakliye işlemlerini talep edebilirsiniz. Ofis taşımacılığında yüksek seviyede değerli malzemelere sahip olan şirketler tarafından ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler alınacak riski önceden planlamaktır. Bu nedenle, taşıma sigortası yaptırmak, ofis eşyalarının hasara karşı korumalarını sağlamaya yardımcı olan bir durumdur.

Nakliye Personelini Doğru Bilgilendirmek

Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gerekenler arasında en önemli noktalardan biri de nakliye personelini doğru şekilde bilgilendirmektir. Ofis taşıma işleminin nereden nereye yapılacağı, ne zaman yapılması gerektiği ve ne kadar malzeme olduğu konusunda doğru bilgilendirmelerde bulunmak nakliye sürecini hızlandırır.

Bütçe Planlamasını Yapmak

Kurumsal şirketler için ihtiyaçlara göre belirlenmesi gereken ofis taşımacılığı fiyatları farklılık gösterebilmektedir. Nakliye işleminin gerçekleştirilebilmesinde doğru bir bütçe ayırmak taşıma işleminin sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilmesi açısından önemlidir.

Kurumsal Ofis Taşımacılığı Şirketi

Kurumsal ofis taşımacılığı hizmeti almak için dikkat etmeniz gereken tüm detaylar şirketimiz tarafından büyük bir titizlikle göz önünde bulundurularak ofis nakliyesi gerçekleştirilmektedir. Nakliye sürecinin yönetimiyle birlikte operasyon aşamasında doğru bir koordinasyon tarafımızca sağlandığından dolayı kurumsal ofis taşımacılığından yararlanabilirsiniz. İstanbul’da ofis taşımacılığı şirketi ihtiyaçlarınıza göre planlanan sürecin yönetimini deneyimli kadromuzla gerçekleştirmekteyiz.

Güvenli İstanbul Ofis Taşıma

İstanbul ofis taşıma hizmeti taleplerinin diğer tüm şehirlere göre daha yoğun bir kurumsal nüfus nedeniyle yoğun olduğu görülmektedir. Ofis taşımacılığı ihtiyaçları için güvenli İstanbul ofis taşıma hizmetinin şirketimiz tarafından yıllar boyunca süregelen bir hizmet olduğunu bildirmekten gurur duyarız. Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gereken tüm kurallara riayet ederek çalışma sistemimizi belirliyor olmanın planlama aşamasından başlayarak taşımanın tamamlandığı aşamaya kadar her an geçerli olması sayesinde kurumsal marka değerinizin farkındayız. Memnuniyet odaklı olarak İstanbul’da Anadolu ve Avrupa yakasında ofislerinizi taşımanın kalitesini sunarak kurumsal şirketleriniz için her şeyi doğru bir şekilde yerine getirmenin ayrıcalıklarını sizlerle buluşturuyoruz. Modern ekipman kullanımı dahil olmak üzere stratejik açıdan çok avantajlı güvenli ofis taşıma İstanbul için taleplerinizi karşılamaktayız.

İstanbul’da Ofis Taşımacılığı Yapılan İlçeler Nelerdir?

İstanbul’da ofis taşımacılığı için çok sayıda farklı ilçe bulunduğu için lokasyon olarak ofisinizin bulunduğu ilçeye göre planlama yapmaktayız. Ofis taşımacılığında dikkat edilmesi gereken en önemli nokta olan planlama için ekspertiz dahil olmak üzere ilçelerin tamamında hizmet vermekteyiz. Tüm lokasyonlar için güvenilirlik ve ofisten ofise nakliyat açısından fark yaratan standartları sizlerle buluşturuyoruz.

  • Ataşehir
  • Karaköy
  • Taksim
  • Ortaköy
  • Riva
  • Göktürk
  • Büyükçekmece
  • Ataköy
  • Bakırköy
  • Levent
  • Göztepe
  • Bostancı
  • Topkapı
  • Yenibosna
  • Beykoz
  • Kavacık
  • Üsküdar
  • Ümraniye
  • Maltepe
  • Kartal
  • Tuzla
  • Kurtköy
  • Sancaktepe
  • Kadıköy
  • Maslak
  • Sarıyer
  • Beşiktaş
  • Şişli
  • Beylikdüzü
  • Avcılar
  • Bağcılar
  • Kağıthane

 

 

 

0/5 (0 Reviews)
social position

Bu gönderiyi paylaş